Argentum | Argentum Facilitair management
Een inspirerende, gezonde en functionele omgeving stimuleert mensen om optimaal te presteren.
Argentum, facility management, consulting, huisvestingmanagement, facilitair, trainingen, workshops, procesmanagement, service management, service excellence, procesmanagement, advies
12358
page,page-id-12358,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.2,vc_responsive
 

Facilitair management

indoorenuistroom

In-, door-, en uitstroom

Door het in-door- en uitstroomproces integraal in te richten en facilitaire processen te koppelen aan HR- processen en processen met betrekking tot fysiek en logisch toegangsbeheer maak je als organisatie een einde aan toeval en willekeur. Op de 1e werkdag van de nieuwe medewerker staat alles klaar, als de medewerker doorstroomt naar een andere afdeling kan hij of zij doorwerken en als de medewerker uitstroomt wordt alles juist afgerond.

Klachtenmanagement

Hoe gaat u om met klachten binnen de organisatie die betrekking hebben op het facilitair beleid? Effectief klachtenmanagement vraagt om een integrale aanpak. Klachten van medewerkers en gasten zijn verbeterkansen en de juiste processen rondom klachtenmanagement zijn daarom van groot belang. Klachten voorkomen en verminderen is een belangrijke pijler binnen Service Excellence.

qode
faciliteitenportal

Faciliteiten portal

Facilitaire medewerkers behoren informatie over bijvoorbeeld klanten, afspraken over de dienstverlening, leveranciers en applicaties paraat te hebben om de klantomgeving zo goed en zo efficiënt mogelijk te bedienen. De informatie dient snel vindbaar, eenduidig en herbruikbaar te zijn. Het facilitair bedrijf wordt kennisintensiever. Medewerkers leren steeds sneller en verhogen continu hun kennisniveau. De kracht is om deze kennis te delen met collega’s. Nog niet alle facilitaire bedrijven zijn zover; vaak staat informatie nog versnipperd op diverse omgevingen en is niet bijgewerkt. Een faciliteiten portal waarmee kennis eenvoudig gedeeld kan worden biedt uitkomst. Wij vertellen u hier graag meer over.

Toegevoegde waarde

Verhoogd rendement

 

Door middel van een duidelijke businesscase tonen wij u aan hoe u zichtbaar kosten kunt besparen door facilitaire processen te optimaliseren.

Meer transparantie

 

Uw processen worden transparanter en daardoor beter beheersbaar. Dit verhoogd de effectiviteit van de facilitaire organisatie.

Verbeterde kwaliteit

 

De kwaliteit van uw informatievoorziening wordt zichtbaar verbeterd. Medewerkerstevredenheid en de efficiëntie van uw facilitaire organisatie stijgen.

Bent u geïnteresseerd of wilt u meer informatie?

 

Bent u geïnteresseerd in één van bovenstaande producten of diensten of wilt u graag meer informatie? Neem gerust contact met ons op of laat ons contact u opnemen voor de mogelijkheden.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met het gebruik van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen. Of klikt u op 'Accepteren' dan gaat u hiermee akkoord.

Sluiten