Argentum | Begeleiding en coördinatie renovatie hoofdkantoor Koninklijke Vopak B.V.
13588
single,single-portfolio_page,postid-13588,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.2,vc_responsive

Begeleiding en coördinatie renovatie hoofdkantoor Koninklijke Vopak B.V.

vopak-case-2

OPDRACHT

 

Begeleiding en coördinatie renovatie hoofdkantoor Koninklijke Vopak B.V.

 

BIJDRAGE AAN HET PROJECT

 

In de rol van facilitair projectmanager verantwoordelijk voor de begeleiding en coördinatie van de grootschalige renovatie van vier kantooretages van totaal van 6000m2 NVO. Leidend hierin was de dagelijkse startwerkbespreking met uitvoerend personeel (ongeveer 25 personen) waarbij veel aandacht was voor werken in een veilige werkomgeving. Iedere contractor werkte aan de hand van een goedgekeurd VGM plan en op basis van individueel uitgegeven werkvergunningen (wekelijks). Alles in het belang van de veiligheid van de mensen, conform de Vopak huisregels en veiligheidseisen op het gebied van werken op hoogte, heet werk, lock-out-tag-out, spanningsvrij, stofvrij, ed. In combinatie met het werken conform planning bracht dit de nodige wrijving en uitdagingen met zich mee, waarbij de facilitair projectmanager als spin in het web fungeerde om de verschillende belangen te managen en hoofd en bijzaken van elkaar te onderscheiden.

Met de facilitair manager van Vopak, architect, bouwkundig adviseur en de aannemers is tijdens de samenwerking frequent vergadert om acties te benoemen en te evalueren om uiteindelijk het gewenste projectresultaat te bewerkstelligen. De facilitair projectmanager is tevens verantwoordelijk geweest voor het opstellen en uitvoeren van het verhuisplan van alle Vopak collega’s om de renovatie mogelijk te maken.

 

PROJECTRESULTAAT

 

Een gerenoveerde kantooromgeving die klaar is voor de toekomst (groei en/of krimp) met een goede mix tussen een flexibele werkomgeving en functionele wensen/eisen van gebruikers. Dit alles naar tevredenheid van opdrachtgever Vopak en haar verschillende stakeholders.
 

img_5918 img_5915

sam_0498 sam_0496

sam_0493 sam_0480

Bent u geïnteresseerd en wilt u meer informatie over deze case? Neem dan gerust contact met ons op. Bel met Henriëtte Köhnen via 06 14 79 57 17 of stuur ons een mail via het contactformulier.

Categorie
Facilitair management, Huisvestingsmanagement

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met het gebruik van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen. Of klikt u op 'Accepteren' dan gaat u hiermee akkoord.

Sluiten