Argentum | Facilitaire coördinatie voor internationaal autolease bedrijf
13570
single,single-portfolio_page,postid-13570,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.2,vc_responsive

Facilitaire coördinatie voor internationaal autolease bedrijf

4825093390_04285e8b01_o

OPDRACHT

 

Vervanging van de Facility Employee voor een periode van 7 maanden bij een internationaal autoleasebedrijf met meerdere occasion centers en rent vestigingen.

Het facilitair team bestaat uit een Facilitair Manager, twee Contract Managers en een Facility Employee. Facilitaire onderdelen zoals ontvangst, koffievoorziening, bedrijfsrestaurant, gebouwonderhoud en schoonmaak zijn uitbesteed aan derden die de dagelijkse facilitaire dienstverlening vormen.

 

BIJDRAGE AAN HET PROJECT

 

Als spil tussen eindgebruikers en de operationele leveranciers, lag de focus voornamelijk op het tijdig oplossen van verstoringen en gepaste invulling geven aan wensen met betrekking tot de werkomgeving, de occasion centers en het wagenparkterrein.
Met het re-integreren van de vaste Facility Employee ontstond ook tijd om enkele projecten te doen.

 

PROJECTRESULTAAT

 

• Het continueren van de dagelijkse facilitaire werkzaamheden, waaronder onderhoud en het oplossen van incidenten die betrekking hebben op de bouwkundige en facilitaire omgeving van de opdrachtgever.

• Geïmplementeerd en overgedragen beheer van het toegangscontrole systeem aan de Facility Employee en 6 receptionistes. Het toegangscontrole systeem heeft betrekking op de gastenontvangst, medewerkers badges, het access management en een jaarlijkse audit voor fysieke toegangsbeveiliging.

• Coördinatie van een verhuizing van 65 medewerkers naar een nieuwe locatie.

• Ontzorging met betrekking tot de operationele ondersteuning bij de verbouwing van alle koffiepantry’s en verschillende interne verhuizingen.

• De project opstart ten behoeve van optimalisatie van ontvangst van facilitaire meldingen, met de gastvrouw als facilitair meldpunt.

 

Bent u geïnteresseerd en wilt u meer informatie over deze case? Neem dan gerust contact met ons op. Bel met Henriëtte Köhnen via 06 14 79 57 17 of stuur ons een mail via het contactformulier.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met het gebruik van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen. Of klikt u op 'Accepteren' dan gaat u hiermee akkoord.

Sluiten