Argentum | Facilitaire coördinatie Vopak
13578
single,single-portfolio_page,postid-13578,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.2,vc_responsive

Facilitaire coördinatie Vopak

img_7686

OPDRACHT

 

Facilitaire coördinatie Vopak

 

BIJDRAGE AAN HET PROJECT

 

In de rol van facilitair coördinator verantwoordelijk voor de facilitaire coördinatie van de receptie, schoonmaak, beveiliging, restauratieve dienstverlening en het technisch beheer en onderhoud van het gebouw. Binnen de facilitaire regie-organisatie werd het nakomen van contractuele afspraken gecontroleerd en er werd sturing uitgeoefend op de gewenste prestaties conform de Vopak Fundamentals (veiligheidsstandaarden). Als single point of contact werden de dagelijkse facilitaire meldingen gecoördineerd (klachten, wensen, informatieverzoeken en storingen), waarbij de vraag werd geanalyseerd en op basis van de facilitaire visie problemen werden opgelost en vragen beantwoord. Dit in samenwerking met een hecht en betrokken facilitair team onder het mom van “Facility, we make the obvious Excellent”!

 

PROJECTRESULTAAT

 

• Het waarborgen van de dagelijkse facilitaire dienstverlening conform de Vopak Fundamentals (veiligheidsstandaarden);
• Tijdig in behandeling nemen, opvolgen en sturen op klachten, wensen, informatieverzoeken en storingen.
• Het projectmatig coördineren van huisvesting gerelateerde zaken.

vopak-case-1-1 vopak-case-1

 

Bent u geïnteresseerd en wilt u meer informatie over deze case? Neem dan gerust contact met ons op. Bel met Henriëtte Köhnen via 06 14 79 57 17 of stuur ons een mail via het contactformulier.

[/action]

Categorie
Facilitair management, Huisvestingsmanagement

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met het gebruik van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen. Of klikt u op 'Accepteren' dan gaat u hiermee akkoord.

Sluiten