Argentum | Begeleiding en coördinatie nieuwe kantoorinrichting
13322
single,single-portfolio_page,postid-13322,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.2,vc_responsive

Begeleiding en coördinatie nieuwe kantoorinrichting

OPDRACHT

 

Begeleiding en coördinatie nieuwe kantoorinrichting n.a.v. renovatie hoofdkantoor;
Managen van facilitaire contracten in een regie-organisatie.

 

BIJDRAGE AAN HET PROJECT

 

In de rol van facilitair projectmanager verantwoordelijk voor de begeleiding en coördinatie van een nieuwe kantoorinrichting en projectverhuizingen gerelateerd aan de renovatie van het hoofdkantoor van Vitens NV. Daarbij is ook een bijdrage geleverd aan de organisatieverandering met betrekking tot ‘Zo Werk !K’ (Het Nieuwe Werken bij Vitens NV). Tevens zijn facilitaire contracten gemanaged in een regie-organisatie, waarbij de focus lag op het in balans brengen van vraag en aanbod van diensten op het gebied van schoonmaak, beveiliging, bedrijfscatering en dranken & versnaperingen.

 

PROJECTRESULTAAT

 

  • Gebruikershandleidingen voor ‘Zo Werk !K’;
  • Catalogus voor diensten en producten Facility Management;
  • Compleet nieuw ingericht kantoor waar dagelijks activiteit gerelateerd gewerkt wordt en ruimte is voor 500 medewerkers;
  • Gewijzigde facilitaire contracten welke een bijdrage leveren aan de verankering van ‘Zo Werk !K’.

 

 

Bent u geïnteresseerd en wilt u meer informatie over deze case? Neem dan gerust contact met ons op. Bel met Henriëtte Köhnen via 06 14 79 57 17 of stuur ons een mail via het contactformulier.

Opdrachtgever

Vitens

Categorie
Huisvestingsmanagement

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met het gebruik van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen. Of klikt u op 'Accepteren' dan gaat u hiermee akkoord.

Sluiten