Argentum | Persbericht: Rolijn Boon – Greve per 1 januari 2019 nieuwe directeur van Argentum!
13725
single,single-post,postid-13725,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.2,vc_responsive

17:12 11 december in updates

PERSBERICHT

Per 1 januari 2019 zal Rolijn Boon-Greve als algemeen directeur aantreden bij Argentum. Zij neemt hiermee het stokje over van oprichter en eigenaar Wessel van Soest. Wessel blijft als adviseur verbonden aan Argentum en zal zich volledig toeleggen op zijn rol binnen ASML en het doorontwikkelen van WHY trainingen. Rolijn heeft diverse managementfuncties bekleed binnen de zakelijke dienstverlening en ruime ervaring opgedaan binnen het werkveld facilities & hospitality. Argentum en Rolijn zijn al jaren bekend met elkaar en hebben in eerdere gezamenlijke opdrachten met elkaar samengewerkt. Beiden zien de samenwerking als een mooi gevolg van een stevige en vertrouwde relatie.

Wessel en de overige Argentum-collega’s zijn blij met de komst van Rolijn en verwachten dat zij met haar brede achtergrond het bedrijf en het merk Argentum ‘Simpel Slimmer Werken’ nog sterker kan maken. De aanstelling is een logische stap in de groeistrategie met betrekking tot krachtige medewerkers, integrale diensten en concepten op het gebied van facilities en gastvrijheid. Hieruit volgt een verdere versteviging van de positie in de facilitaire markt.

Argentum helpt opdrachtgevers ontzorgen en excelleren bij het duurzaam ontwikkelen en verbeteren van hospitality, facilitair management en huisvestingsmanagement, door middel van effectieve en innovatieve facilitaire dienstverlening. Argentum onderscheidt zich met het Hospitality Service Excellence Concept.

Proosten

Argentum

kohnen@argentum.nl

Sorry, the comment form is closed at this time.