Argentum | Waarom Argentum
Argentum helpt u met het ontwikkelen van de organisatie door middel van effectieve en innovatieve facilitaire dienstverlening waarbij de mens centraal staat.
Argentum, facility management, consulting, huisvestingmanagement, facilitair, trainingen, workshops, procesmanagement, service management, service excellence, procesmanagement, advies
9589
page,page-id-9589,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.2,vc_responsive
 

Waarom Argentum

servicexcellenceorganisaties

Wij creëren service excellence organisaties

 

Argentum helpt u met het ontwikkelen van de organisatie door middel van effectieve en innovatieve facilitaire dienstverlening waarbij de mens centraal staat. Door in te spelen op de factoren mens, omgeving en proces zijn wij in staat om de klantvraag succesvol te vertalen in een passend facilitair dienstverleningsconcept. Wij onderscheiden ons met ons Service Excellence concept.

 

Het effect van Service Excellence en onze dienstverlening vertaalt zich in hogere klant- en medewerkerbeleving. Vanuit deze klant- en mensgerichtheid is het essentieel dat de facilitaire keten (end-to-end) onbetwist en onbesproken samenwerkt, ondersteund door inspirerende omgevingen en efficiënte processen. Facilitaire organisaties die hierop bovengemiddeld presteren, noemen wij Service Excellence organisaties.

Hoe doen wij dit?

Organisaties die kiezen voor Service Excellence stellen mensen centraal. Trots, vertrouwen en verbinding vormen de basis om mensen te laten excelleren. Als deze drie pijlers goed zijn ingevuld dan gebeurt het volgende: Mensen doen datgene wat zij goed kunnen en graag willen. Mensen kunnen hun vakmanschap etaleren. Mensen voelen zich verbonden met de normen, waarden, missie en doelen van de organisatie. Mensen kennen hun collega’s en hun aanvullende talenten. Mensen werken samen in krachtige teams. En niet te vergeten, mensen delen met elkaar, hebben plezier, delen verdriet en bepalen de cultuur van de organisatie.

hoedoenwedit
8elementenuitgelichteafbeelding

8 Elementen

 

Binnen Service Excellence organisaties zijn trots, vertrouwen en verbinding in balans. Mensen zijn trots op wie ze zijn, op elkaar en op de organisatie waarvoor ze werken. Ze hebben vertrouwen in zichzelf, in elkaar en in de visie en missie van de organisatie. Binnen de organisatie staan teams in verbinding met elkaar doordat ze samenwerken en samenhang creëren. Om deze balans te creëren gaan wij uit van 8 elementen. 8 ingrediënten om Service Excellence te borgen in uw organisatie.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies' om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met het gebruik van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen. Of klikt u op 'Accepteren' dan gaat u hiermee akkoord.

Sluiten